KLIENT:BBI Development

PRZEDMIOT:Kameralna inwestycja mieszkaniowa na warszawskim
Mokotowie.

ZAŁOŻENIA KAMPANII:Wobec dużej konkurencji w sektorze inwestycji podobnej klasy i w zbliżonej lokalizacji, wyjątkowo starannie dopracowana została koncepcja kampanii. Klimat zbudowany na zasadzie antynomii z dużymi inwestycjami mieszkaniowymi. Miejsce nietuzinkowe, znakomicie wpisane w miejską tkankę prestiżowej dzielnicy – idealne lokum dla aktywnych indywidualistów. Mieszkanie w prestiżowej okolicy, od bardzo dawna uchodzącej za tzw. dobry adres.

W materiałach promocyjnych, szczególnie w folderze emocjonalnym,  nacisk  położony został  na tradycyjne
i historyczne wątki opisu dzielnicy i najbliższej okolicy Domu na Dolnej – stąd wykorzystanie opisów zabytkowych, historycznych miejsc Mokotowa, szczególnie zasłużonych dla dzielnicy postaci oraz cytatów z książek mokotowskich twórców czy znakomitych varsavianistów.

REALIZACJE:

  • elementy identyfikacji: logotyp i slogan:
    „Historia miastem pisana”;
  • wizualizacje 3D;
  • materiały poligraficzne:  album  emocjonalny,  ulotka
    w formie zawieszki, pocztówki;
  • reklamy prasowe;
  • tablice informacyjne.