Mamy większe możliwości
i robimy więcej niż inni

Działamy w znacznie szerszym zakresie niż może to zaoferować większość agencji reklamowych. Oprócz działu kreatywnego planowania i działu graficznego, posiadamy studio projektowe i dział 3D, a dzięki temu mamy możliwość prowadzenia naprawdę kompleksowych kampanii – takich, w których oprócz wykorzystania tradycyjnych narzędzi reklamowych, zajmujemy się także projektowaniem wnętrz i aranżacją przestrzeni. Wszystko to w ramach jednej strategii brandingowej i jednej, spójnej koncepcji wizualnej. W ten sposób stwarzamy nowe przestrzenie komunikacji i wyznaczamy nowe standardy budowania wizerunku. Cały czas powiększające się grono zadowolonych klientów to najlepszy dowód naszej skuteczności.

  • kreacja marki i rebranding

    Kreacja marki to szereg działań mających na celu stworzenie nie tylko pozytywnego, ale i pożądanego wizerunku firmy lub produktu, a co za tym idzie wywołanie określonych skojarzeń u odbiorców. Rebranding z kolei to działanie zmierzające do zmiany postrzegania marki już istniejącej. Dzięki nam Państwa produkt, firma lub marka zyska taki wizerunek, na jakim Państwu zależy – wyjątkowy, wyróżniający się na tle konkurencji, będący synonimem jakości, z którą odbiorcy będą chcieli się utożsamić.

  • poligrafia: broszury, foldery, ulotki

    Nowoczesny design, najwyższa jakość druku i papieru, a często niestandardowe formaty i dodatkowe zdobienia to najważniejsze cechy naszych materiałów poligraficznych, które od lat cieszą się ogromnym uznaniem wśród naszych klientów.

  • wizualizacje

    W naszej ofercie graficznej i multimedialnej szczególne miejsce zajmują wizualizacje 3D, które najlepszą wizytówką studia graficznego FAMY – zarówno wśród polskich, jak i międzynarodowych odbiorców. Dbałość o detale i efektowny realizm to znaki rozpoznawcze naszych pracwyróżnianych i nagradzanych na prestiżowych portalach, takich jak CG Architect czy VisMasters.

  • filmy i animacje

    Lata doświadczeń pozwalają nam na tworzenie filmów reklamowych i promocyjnych najwyższej jakości. Materiały filmowe łączymy z animacją, wprawiamy w ruch zaprojektowane wcześniej trójwymiarowe obiekty i przestrzenie – powołujemy do życia obrazy, które dopiero mają stać się rzeczywistością. 

  • strony internetowe

    Obecnie jedno z najważniejszych narzędzi reklamowych, przestrzeń budowania wizerunku i komunikacji z klientem. Projektując strony internetowe pamiętamy o responsywności. Responsive Web Design to technika, dzięki której wygląd i układ naszych stron dostosowuje się do rodzaju urządzenia, na którym są one wyświetlane (tablet, laptop, smartfon). Za każdym razem łączymy nowoczesny layout z funkcjonalnością, tak aby poruszanie się po stronie było nie tylko łatwe i intuicyjne, ale by dostarczało odwiedzającym również estetycznej przyjemności.

  • makiety architektoniczne

    Tradycyjna forma prezentacji obiektów architektonicznych: pojedynczych budynków, kompleksów biurowych i osiedli mieszkaniowych. Nasze makiety to doskonały sposób, by w namacalnej formie i w najdrobniejszych szczegółach uchwycić przestrzeń i architekturę danego projektu.

  • identyfikacja wizualna

    To zespół elementów tworzących wizerunek marki, firmy lub produktu. Opracowując identyfikację wizualną oferujemy Państwu wyjątkowo szeroki zakres działań: od projektu logotypu, przez krój pisma, kolorystykę, typografię, druki firmowe, aż po aranżację przestrzeni, projekty wnętrz, a w przypadku inwestycji deweloperskich także oznakowanie terenu budowy i aranżację biura sprzedaży.

  • zakup mediów

    Na podstawie analizy grupy docelowej, jej przyzwyczajeń konsumenckich, stylu życia i stosunku do reklamy wybieramy najskuteczniejszą formę kampanii marketingowej. Realizujemy ją przy pomocy takich narzędzi i w takich mediach, które gwarantują dotarcie do jak największej części grupy docelowej.

  • działania public relations,
    w tym organizacja eventów.

    Prowadzimy działania budujące określony wizerunek marki i produktu. Pomagamy tworzyć pozytywne relacje zarówno z odbiorcami i klientami, jak i z pracownikami danej firmy czy w bezpośrednim jej otoczeniu – wśród lokalnych społeczności.