Strategia i Kreacja


Każda szanująca się agencja podkreśla podporządkowanie kreacji, przyjętej strategii marketingowej. My też, ale zazwyczaj dostarczamy klientom jedno i drugie jednocześnie, aby pokazać, jak to będzie wyglądało w praktyce.

Zakres działań
Zakres działań
Jak działamy

Zakres działań

Skuteczna strategia i efektowna kreacja, dopasowana do grupy odbiorców usług/produktów klienta, to warunek powodzenia każdej kampanii. Obejmuje:

Analiza rynku i potrzeb klienta

Szczegółowe badanie rynku oraz konkurencji. Wyszczególnienie celów klienta oraz ułożenie strategii do ich osiągnięcia. Monitorowanie efektów kampanii.

Branding marki

Odświerzenie, zmiana lub budowanie brandu od podstaw. Nazwa, logo, materiały brandowe oraz inne materiały które pomogą zmnienić lub wykreować wizerunek firmy.

Webdesign

Strony internetowe, landingpage, banery internetowe, mailingi oraz grafiki do social media. Wszystko czego potrzebuje każda firma aby skutecznie promować swoją działalność w obecnie największym kanale informacyjnym jakim jest internet

Poligrafia

Materiały drukowane. Broszury, ulotki, banery, billboardy, rollupy oraz wszystko co potrzebne do promocji poza światem cyfrowym.

Copywriting

Tworzenie treści dla wszystkich materiałów i kanałów informacyjnych. Nazwy firm oraz produktów, claimy, storytelling.

Sesje zdjęciowe

Profesjonalne sesje zdjęciowe. Studyjne, w plenerze, przy użyciu dronów.

____proces
Nasz proces

Nasz proces


Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. Z drogą do osiądnięcia sukcesu jest podobnie. Trzeba wiedzieć gdzie się udać aby na końcu dotrzeć do określonego celu. Mamy za sobą wiele takich podróży i mimo tego że wszystkie się od siebie różnią to pewne pewne kroki zawsze są takie same. Oto one:

01

Krok 1

Aby dotrzeć do celu trzeba najpierw wiedzieć gdzie się idzie. Dlatego zaczynamy od ustalenia potrzeb klienta. Zebranie szczegółowych informacji na temat oczekiwań względem dalszych działań.

02

Krok 2

Analiza rynku. Możliwości jakie oferuje jak również słabe strony. Określenie cech typowego klienta i tego jakie media najlepiej do niego trafiają. Analiza konkurencji.

03

Krok 3

Projektowanie i wdrażanie wszystkich materiałów oraz działań potrzebnych dla osiągnięcia wcześniej określonych celów klienta.

04

Krok 4

Zbadanie efektywności przeprowadzonych działań. Czy wszystkie cele zostały osiągnięte oraz w jakim zakresie.